20 april 2011

Sitter här och kikar på big brother samtidigt som jag skriver detta.
Min dag idag har varit rätt tråkig och lång men ändå rätt okej konstigt nog.
Gick upp vid 8,gjorde mig iordning lite slarvigt som vanligt.
Drog till skolan vid 9 och hade idrott sen så hade jag engelska prov som jag tror gick åt helvete. Jag som var nära MVG på mitt förra engelska prov,nu kommer jag fan få IG eller någonting. Men iallafall nu ska jag sluta klaga om det dära provet. Efter det så hade vi iallafall lunch,jag och sanna drog och åt någon potatis och drack påskmust. Sen var det No egentligen,men hade matteprov igår så dom som inte var klara med det fortsatte. Så då satt jag och Gurra och Olle först och försökte lösa en uppgift vi fått men vi kom ingen vart,sen kom Ellen och försökte lösa med oss typ. Sen tog vi en bensträckare på typ 20minuter sen så fick vi dra för våran lärare och då väntade jag på min mentor och fick en lapp osv. Sen till stan och köpa ett par byxor,4tröjor osv. Sen till kyrkan och gå en "påskvandring" med konfirmationen. Sen drog jag hem och har mest chillat,lagat lite mat och duschat. Nu ska jag fortsätta se på BB och detta blev ett sjukt långt inlägg. Längtar för övrigt till fredag som fän!



Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 11:55:28
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 11:55:47
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

i efter skrut! ;D

2011-04-24 @ 01:02:23
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0