7 april 2011

Sitter här och kikar på hockey'n samtidigt som jag skriver.
Det är förlängning mellan SAIK-FBK. Hoppas verkligen att Färjestad tar hem detta. Men allting kan hända i hockey,har jag fått lära mig. För övrigt är min pappa riktigt jävla korkad. Jag satt och höll på och böjde på mina tår hit och dit,så jag fick kramp varje gång jag gjorde det. Så jag frågade honom "Får du kramp i tårna om du har foten rakt och böjer på tårna?" Svaret jag fick tillbaka var "Nej,jag är för vältränad för det" , både jag och mamma började asgarva. Ska försöka att gå och lägga mig i tid ikväll,men det brukar inte gå så jäkla bra. Brukar sluta med att jag hamnar i säng någon timme innan jag ska till skolan. Imorgon är det fredag och jag vet att det kommer bli en kanon dag! Mesta dels för att jag får besök utav en väldigt gullig person. Har ingenting mera att skriva nu. Skriver nog ingenting imorgon. HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0