Dynamite

Sitter här och snackar med Amanda i telefon och planerar kvällen lite. Spelar även upp låtar för henne och hon får gissa vilka det är. Blev väckt utav mamma vid 10.20 imorse ungefär. Då frågade hon om jag skulle med ut och åka motorcykel med henne,pappa,min moster och hennes "kille". Jag sa ju ja,så jag gick upp och klädde på mig skinnstället och borstade tänderna typ. Sen kom dom och vi åkte motorcykel från Kristinehamn till Bjurtjärn sen Karlskoga och sedan vidare Degerfors och sen Nybble och Gullspång sedan stannade vi hos mormor och morfar och fikade lite sen hem igen. Så jag kom hem runt 15.00. Klädde då av mig skinnstället och hängde ner de i källaren igen och bytte om och satte mig lite i solen,sen gick jag ju in igen. Och nu ska jag sluta skriva. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0