Valborg

Ligger i soffan med datorn på magen och ett glas cola i handen. Detta är min urtråkiga valborg som jag konstigt nog trivs grymt bra med. Ligger här och lyssnar på när mamma diskuterar med sina kompisar som är här. Idag har jag käkat hamburgare och pommes till middag. Bra information? Ajemän! Det var hur som helst gott som fän och jag åt tills jag inte kunde röra mig. Min mage putar som fäen,ogillas. HAHAH,nej men helt ärligt. De bryr jag mig inte ett jävla skit om just nu. Vilket jävla skämt inlägg detta blir. Eller,mja. Hälften är skämt. Men mer får ni inte veta. Skriver sen,mjaaaaao. Förresten råkade vi spilla ut en öl förut så min hund är lite vinglig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0