We can't back down

När jag vaknade imorse utav ett sms så läste jag "Fan helvete vilket väder". Reste mig då upp och drog upp rullgardinen och vad ser jag? Jo att hela marken är täckt av ett nytt lager snö. Behöver väl inte säga mera än att jag stog och svor ett tag och mitt humör sjönk rätt rejält. Jag som precis hade tagit fram skinnjacka och cykel och grejer. Det var bara bort med det och på med vinterjackan igen. Mamma skjutsade mig iallafall till skolan så jag var inte lika sur när jag kom till skolan iallafall. På mina lektioner så lyser ju mina goa och glada klasskompisar upp dagen så att allt blev prima tillslut. Mamma hämtade mig när jag hade slutat och vi åkte hem. Jag gick då upp och la mig och sov och har nyss vaknat,så nu ska jag hjälpa mamma med maten. Tacos! Får se om jag skriver någonting senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0