Sunshine

Riktigt härligt väder ute faktiskt! Ser ut att vara fint hela veckan, iallafall hyffsat fint. På lördag visar dom dock att det ska regna och det är då jag konfirmeras. Men det är chill endå faktiskt! Idag har jag "hjälpt" mamma att baka, fast egentligen stod jag bara brevid och åt upp smeten. Men det räknas som hjälp endå. Hällde i lite ingridienser då och då. Hon bakade iallafall kärleksmums och cola kakor till min konfirmation. Sedan har jag varit ute och gått i typ 55 minuter, kunde inte gå längre eftersom att jag hade mammas mobil och hade som musik mobil och hon skulle iväg 17.45. Men det var skönt att gå i shorts och adept i lurarna. Nu har jag ganska nyss kommit hem då, kom hem precis innan dom skulle åka och nu väntar jag på mat. Jag och min syster gjorde en deal, hon lagade maten och jag tog hundarna. Så nu väntar jag på det, sen vet jag inte vad jag ska göra. Typ alla är i Ransberg på läger som jag också skulle vara på egentligen! Nu ska jag iallafall sluta skriva och göra någonting annat underhållande! Tänkte spela lite ikv iallafall. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0